Lars Winnerbäck & Håkan Hellström

Eftersom att folk ofta frågar om jag lyssnar/tycker om Lars Winnerbäck & Håkan Hellström, så tänkte jag svara på de.
Svaret är jaaa, jag både lyssar och tycker om dessa fantastiska personer. Dom inspirerar en verkligen och dom har så fantastiskt fina texter och dom plockar verkligen orden ur munnen på en. Dom har har det där lilla extra som många svenska artister inte har (enligt mig)
Lars Winnerbäck har varit en stooor favorit sen väldigt många år tillbaka. Ända sen jag började intensiv lyssna på musik så har han varit med mig. Håkan har kommit in i mitt liv på senare år, men även han har en stor betydelse för mig, om man nu kan säga så(?) haha..
Så där fick ni svar på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0