uttrycker mig en aning

Jag vill egentligen bara uttrycka mig om en sak.. Blondiner, eller ljushåriga tjejer där ute, ni som fyller i era ögonbryn mörka, det är inte snyggt! Haha.. Förlåt, alla har sin egen smak jag vet! Menar inget illa med detta jag skriver nu, men det är som att matcha någonting som inte ens matchar ihop. Ljushåriga ska inte fylla i sina ögonbryn mörkbruna eller svarta, det passar helt enkelt inte! Jag syftar inte på någon särskild nu, men jag har sett många som fyller i sina ögonbryn så mycket att dom blir jätte mörka. Det går ju ann för dom tjejer som är mörkhåriga att dom gör det, men man får liksom anpassa ögonbrynen efter färgen på håret :) Så ni som nu gör det och ni som nu läser detta, tänk på det! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta? men en fråga bästemmer du över dom persornena? får inte dom vara som dom vill utan att någon tjej kommenterar i sin blogg om hur människor ska se ut! asså tänk på vad du säger och skriver!

Svar: Haha, ursäkta, frågar jag dig då? Jag har inte ''bestämt'' över någon hur dom ska se ut. Jag har ENDAST sagt min åsikt bara? Du är feg som inte vågar skriva ditt namn när det kommer upp en sådan fråga. OCH en sak till. Jag kan lätt kolla upp dig och ser nu att du har kommenterat onödiga saker tidigare och om du nu stör dig så mycket på vad jag gör och skriver, så ge fan i att kolla då?
Emmie Andersson

2013-01-07 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0