julafton nr2

Godnatt! Eller, ah, det kan man väl säga?..
Har haft julafton nr2 hos farmor idag. Blev en aning sen julafton, men det funkar det med! Imorgon blir det Göteborg för lite shopping med Lina. Härligt! Skulle följt med henne hem efter vi varit hos farmor, men jag riskerar inte att få ögoninflamation vilket Lina har just nu. Så jag tar bussen halv 10 in till stan imorgon och möter upp henne där. Dock kommer jag att få sitta och vänta på henne i typ en timma.. höhö! Mindre roligt! Och någonting som också är mindre roligt är att jag fortfarande är klarvaken och ska upp skit tidigt..
Jaja, tänkte iallafall lägga mig ner i sängen nu och försöka sova lite innan jag ska upp igen.
Hoppas alla haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0