bara sååå tråkigt..

Hej! I helgen har jag bara legat och degat.. Skojar inte. Jag har verkligen legat ner hela helgen och gjort ingenting. Skönt de med! Nästa vecka börjat hårdträningen för mig och Emma. Ska bli riktigt gött faktiskt!
Tänkte köra 5st typ "detta visste du inte om mig" för att jag har riktigt tråkigt..

1. Jag är seriöst höjdrädd.. Hatar att åka på broar tex. Det behöver inte ens vara en hög bro, jag är lika nervös varje gång.
2. Jag är seriöst beroende av allt som går på teven. Jag förstår inte riktigt dom personerna som "aldrig" (nästan) tittar på teve. Missar jag tex Idol, X-factor, solsidan osvosv, så måste jag titta på reprisen eller på play.
3. Jag har riktig fobi för gammal mat.. Mögel och datum som gått ut.. Jag ryser och bara bläbläblä......
4. Jag är INTE beroende utav Facebook, tro det eller ej! Men på senare tid så är jag inne typ 2 gånger om dagen, MAX. Hela dagen kan gå ibland och när jag ligger i sängen på kvällarna så kan jag komma på att jag inte har tittat på hela dagen och sappar snabbt igenom nyhetssidan.
5. Jag är riktigt, riktigt rädd för att flyga flygplan.. Jag har bara gjort det två gånger dock och det var när jag åkte till Turkiet i somras, fram och tillbaka. Dom säger ju att det är de säkraste sättet att transportera sig på. Men varje gång man flyger så riskerar man ändå livet på något sätt.


Kommentarer
Postat av: M I C H A E L A

Vad fin du är! :)

2013-01-27 @ 14:09:02
URL: http://johannamichaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0