Jävla idioter, rent ut sagt.

Jag är absolut inte rasist. Snarare tvärtom. Men nu är jag så jävla trött på att ALLT i Sverige, i SVERIGE!! Börjar bli rasistiskt! Är det våra svenskars fel att alla utlänningar vill flytta hit bara för att Sverige är ett så fruktansvärt bra land? Låt Sverige förbli svenskt för fan!
Vi får inte sjunga våran egna nationalsång i kyrkan längre bara för att det är rasistiskt, mat och andra grejer ändrar vi namnet på bara för att det inte ska vara rasistiskt, nu har till och med dockan i Kalle anka på julafton klippts bort bara för att dockan är mörk och det är rasistiskt. VAD ÄR DET SOM ÄR RASISTISKT MED DET?! Själv tycker jag att det hade varit MER rasistiskt att inte ha med någon mörk någonstans över huvudtaget! Det visar ju bara (enligt mig) att det finns olika sortens människor här i Sverige, mörka som ljusa. Men nu är det också rasistiskt! WTF?! Vem fan är det som ens kan med att klaga så mycket på att Sverige är rasistiskt?! Sverige är ett eget land precis som alla andra länder! Vi svenskar bodde här FÖRST, sen kommer alla jävla utlänningar och säger att allt och alla är rasister?! BULLSHIT! Nu låter jag jätte rasistisk men jag är bara så fruktansvärt irriterad på alla dom människor som säger att allt och alla är rasister bara för därför! Vi är för i helvete inte rasister bara för att vi sjunger nationalsången i kyrkan, vi är för i helvete inte rasister vara för att saker heter någonting "rasistiskt" (enligt er) FATTA DET NÅGON JÄVLA GÅNG!! Det är sorgligt att ni utlänningar vill fly från era egna länder för att det är ett helvete att bo där, men kom då fan inte hit och tyck att alla är rasister och att allt är rasistiskt! Nu menar jag absolut INTE alla utlänningar!! Men ganska många! Kommer ni hit av olika dåliga anledningar från erat eget land, GILLA DÅ LÄGET! Det är så här det funkar i Sverige! Men nu har ni lyckats ändra på sååå sjukt många grejer att Sverige snart inte kommer vara Sverige längre..
Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

igentligen är det ju inte alla utlännigar som har stält till det här det är sverige som tror att dom ska klaga på allt och annat sverige är sverige ingenting och ändra på lixom! bara för man är mörk hyad behöver man inte vara en idiot

Svar: Det har jag heller inte påstått? Jag menar på att nästan allt enligt väldigt många utlänningar och även en del svenskar är nu mera rasistiskt. Men skyll då på dom som tycker att det också är det, inte på oss andra människor som försöker ha det så bra som möjligt i ett så bra land som Sverige är.
Emmie Andersson

2012-12-16 @ 14:16:09
Postat av: Anonym

Ursäkta men är sverige ett bra land? tänk efter lite där nu va varför blir vi misshandlade i sverige mobbing knarkare? sverige kan va ett dåligt land och i bland inte

2012-12-28 @ 20:20:06
Postat av: Svar

Som om inte det händer i alla möjliga länder då eller?
Jag menar att Sverige faktiskt är så schyssta att faktiskt ta in alla möjliga människor från utlandet. Vilket inte vilket annat land som helst skulle göra. Och jag vet att folk i Sverige också har bestämt att plocka bort saker, byta namn och skit på allt men det spelar ingen roll. Det är bara löjligt!
Vi svenskar skulle inte kunna komma in i ett land där det finns vissa regler och bara bete oss precis som vi vill. Det funkar inte så.

2012-12-31 @ 10:33:29
URL: http://emmiekajsapauline.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo det är la klart att det gör men där straffar dom ju den som har mobbat någon! men här i sverige där blir den som blir mobbad får byta skola!! helt sjukt igentiligen hur folk tänker

Svar: Det är också till en del sant. Men det var inte de jag var ute efter nu så släpp det.
Emmie Andersson

2012-12-31 @ 18:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0