Turkiet, Alanya, miss it ♥





yäääääy, kompisar (y)










Jag vet att jag sa att jag skulle lägga in massa bilder, men jag har suttit och gått igenom och rensat, redigerat, lagt in på facebook och nu bloggen. Jag orkar inte.. Det har tagit alldeles för lång tid. Jag fattar inte ens hur jag orkar sitta så länge och hålla på med bilder.. Herregud - HAHAHA, jag skrattar lika mycket varje gång jag hör eller säger det ordet själv! Ni får nöja er med dessa bilder. Det kanske kommer upp fler när jag inte har någonting att göra någon dag (y) Det får räcka för stunden iallafall.
Jag har haft en så himla fantastisk vecka och jag ville verkligen inte åka därifrån. Det var så underbart med värmen, poolen, solen, personalen och aaaaallt var bara så jävla bra! Ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0