såret på bröstet

Hej! Jag tänkte berätta för er om Tixa, varför hon har ett sår på bröstet. Folk har frågat å så, så jag tänkte skriva det här, så slipper ni undra! :)
När vi var i Turkiet så passade min moster Tixa och en eftermiddag när hon och en vän till henne satt på hennes inglasade altan så låg Tixa under bordet. Så gick det en katt precis utanför glasrutan och samtidigt som min moster och kompisen såg katten så ropar dom ''katt'' och då har Tixa sett katten för längesen och rusar mot glasrutan och rakt igenom den. Hon fick en ca 10cm lång glasbit i bröstet och fick akut åka in till Blåstjärnan. Veterinären sa att hon måste ha haft änglavakt. Eftersom att dom var tvungna att sy i henne så fick dom raka bort nästan all päls som hon hade på bröstet. 6st stygn blev det. Glasrutan var 3mm tjock och fråga mig inte huuuur hon lyckades springa igenom den.. Hon måste kommit i en jävla fart bara. Men nu vet ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0