Dagen är här!

Vaknade för ungefär en och en halv timma sen. Kunde verkligen inte sova.. Så nu ligger jag i sängen och tittar på barnprogram (à) hihi, Jag trodde jag skulle vara jätte nervös nu vilket jag faktiskt inte är. Jag har aldrig flugit förut och jag är väldigt höjdrädd. Men än så läge är jag inte så nervös, som tur är :) men jag blir nog det senare när vi väl är på väg till flygplatsen.. Jag tänkte skriva ett inlägg innan vi åker och kanske slänga upp en bild på dagens kläder å lite så. Och när jag väl är nere (om jag lever så länge) så ska jag försöka blogga någon gång i veckan med :) Om vi inte hörs mer, så får ni ha det så bra, för det ska jag ha! Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0