10 saker var som jag älskar & hatar

10 saker som jag älskar, som ni förmodligen inte vet om.
1. jag älskar england och amerikanska flaggan! (kanske jag har sagt innan)
2. jag älskar verkligen mjölk! jag är laktosintolerant, så jag dricker laktosmjölk & jag äääälskar det! kan dricka hur mycket som helst. om man tillexempel har köpt godis och sitter hemma med ett par kompisar, alla sitter och dricker någon form av dricka utom jag, som sitter och dricker mjölk. Inte alla som gör det..
3. jag ääääälskar killmagar, helt besatt av snygga killmagar!! vilken tjej gör inte det liksom?
4. jag älskar musik, det gör väl typ alla med? men jag skulle inte klara mig utan musik. när jag sitter och tittar på tv ibland så kan jag till och med sätta på musik ibland. vad nu det ska vara bra för(?)
5. jag älskar gosedjur! alla slags typer och former av gosedjur. kan vara vad som helts i stort sätt!
6. jag älskar att åka bil! särskilt på natten eller kvällen! det är så mysigt och avkopplande.
7. jag älskar disney! alla slags disneyfilmer man kan tänka sig & jag har jätte, jätte många hemma. både dvd och vhs.
8. jag älskar att redigera bilder! beror på vad det är för bilder och hur jag redigerar dom. men det är jätte roligt!
9. jag pratar.. jag älskar att prata! jag skulle inte kunna stå ut en dag utan att prata. en gång när jag tappade rösten för att jag var så förkyld, så var jag förtvivlad för att jag inte skulle kunna prata på ett tag..
10. jag skulle lätt kunna överleva på en öde ö, vad det gäller mat. jag äääälskar frukt! jag skulle kunna leva på det! jag äter nääästan alla frukter som man kan tänka sig faktiskt!

10 saker som jag hatar, som ni förmodligen inte vet om.
1. jag hatar, hatar, hatar och fullkomligt hatar spindlar.. dom är stora äckliga och bara åååååhhh..
2. jag hatar när förhoppningar inte blir som man hoppats på.
3. jag hatar att jag har typ tvångstankar..
4. jag hatar när tixa gör sina valpblickar när man skäller på henne.
5. jag haaaaatar dubbelmoral
6. jag hatar när man ser en dööödligt snygg kille på teven som man inte kan komma åt!
7. jag hatar att jag aldrig kan ta tag i saker när jag väl måste göra det.
8. när man är ute och fotograferar och tar 100st likadana bilder men ingen blir bra, baraför att det är någonting i vägen eller någonting som stör en på håret/ögonen/munnen, ja, allt vad det nu kan vara. så kommer man in och har ingen sådan bild bara för att ALLA blev jätte dåliga även om man tog så många.
9. jag hatar när jag nästan aldrig kan bestämma mig vilken glass jag ska ha när jag köper klass.
10. jag hatar mörker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0